förändring

Jag har funderingar på lite ändringar i mitt liv. Finns ju alltid massor med saker som man vill förnya sig med. Men efter ett samtal tillsammans med söta Malin i morse om bland annat bloggar, förändringar m.m. så har jag tänkt lite..

Jag funderar på att färga håret i kastanj, en fyllig rödbrun färg. Lutar väldigt starkt åt.

Jag funderar på att klippa sneluggen igen. Men är tveksam. Det är trots allt på gamla bilder som jag tycker att det ser bra ut. Men minns hur jag kämpade med att luggen inte skulle se gles ut.. Inte genomtänkt.

Jag funderar på att pierca överläppen.


typ där. Fortfarande inget annan än en enkel tanke.

Jag funderar på att starta en ny blogg. En blogg med mer mode, annan layout, ett annat namn och som kan funka som ett roligt tidsfördriv. Funderar ganska starkt på.


Vad säger ni? :)

Kommentarer
Postat av: Mariel

ja, blogga om bra vinterkläder!!! mössor, vantar, byxor, skor ja allt!! :P

2010-12-01 @ 19:16:11
URL: http://mixifamily.com
Postat av: Maria

JA! FINASTE FÄRGEN PÅ HÅRET :D (enligt mig)

2010-12-02 @ 19:16:47
URL: http://marianickolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0