solsolsol!

Hejsan hoppsan hoppsan hejsan! :D

Jag vaknade ytterst tidigt idag, om man tänker på att det är sommarlov och att jag har vaknat runt tolv-ett under veckan jag har varit ledig.
Det är sol, även idag. så jag ska nog ta mig en filt och lägga mig i bikini en timme eller så på gräset. sen tror jag att jag ska träffa mariel idag, men jag är inte helt säker ännu. :P och ännu mer trädgårdarbete väntar mig..

ja ni.. om en vecka åker jag till gotland och där blir jag kvar i tre veckor (!!!!!!).

för er som kommer försöka nå mig just nu så kan jag meddela att jag varken har pengar eller någon comviq kompis kvar. ska köpa mig en idag, men vet inte när. Nu väntar solen, bikinin, en filt och en låda vindruvor!

Puss!



bild från avslutningen..
f.v. -Ebba, jag, Vendela, Malin, Josefine och Alice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0