bilder

Tittade precis på lite bilder på mig själv som jag gör ibland och, de som har känt mej ett tag vet ju att jag har haft lite olika stilar.
men...
Vilken av dessa bilder tror ni är "äkta" egentligen?
eller..
Mjo.. Och som de flesta som känt mej länge troligtvis vet så är det ju bild nummer.... två.
Observera liksom stringen. posen. blicken. Ironin i bilden. fast det fanns ju ingen ironi. Då. Jag tyckte nog själv att jag var jävligt snygg när jag tog den här bilden. Och ska jag vara ärlig så tycker jag faktiskt nu att jag var det också. när jag ser den här bilden. Jag var snyggare. smalare. Men osäkrare.
Aja. Jag var rätt snygg som emo också va? eller vad säger ni? ...haha.
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0