new stuff..

Var ju faktiskt i skärholmen i torsdags och köpte en massa kläder och andra prylar. Tänkte för en gång(s?) skull visa upp lite av vad jag köpte.


spetsklänning :)





dålig bild, men ni ser ju vad det är..





ett linne (med hål i) min mamma hatar när jag köper "trasiga" kläder.






något tjocktröjeliknande.





en likadan fast i rosa. Otroligt sköna..






soft tshirt :)







dessa underbara leggings hittade jag på gina tricot.. Faktiskt bland de allra första som fick tag i dom! De var inte uthängda ännu när jag kom. Var lite tveksam till köpet först men nu älskar jag dom mer och mer för varje gång jag ser dom!






min svarta mjukisdressuppsättnig är nu komplett.






köpte denna mössa men vet inte vad jag ska göra med den! Kanske lämnas tillbaka men är osäker.. bajs :(







nice armband :)

Såja. Tror det var alla plagg jag köpte. Sen blev det även lite andra småprylar..


Fick även den här väskan av Annie igår! (Jimmys söta syster)





Love it!


PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0